Стартапи Миколаєва, які стали найприбутковішими

Миколаїв тільки нещодавно став на шлях розвитку та створення стартапів. Це непростий період у житті міста. Але вже зараз є прибуткові стартапи, які народилися на вулицях міста чи в головах миколаївців.

На їх кількість та швидкість розвиток впливає безліч факторів. У тому числі готовність міської влади сприяти створенню бізнес-ідей. Не зважаючи на відсутність налагодженого механізму підтримки інноваційних ідей миколаївці невпинно працюють над розвитком стартапів. І успіх земляків лише стимулює працювати краще та продуктивніше. Більше на mykolaiv-trend.in.ua.

Стартап близнюків

Брати – близнюки Стас та Павло Матвієнко своїм стартапом уславилися не лише на всю Україну, а й на весь світ. Ім’я братів увійшло до списку найвпливовіших бізнесменів Forbes. Брати почали розвивати свої стартапи у 2013 році.

Народившись у Миколаєві, хлопці поїхали вчитися до столиці. Навіть незважаючи на те, що їхня мама була ректором Міжнародного університету розвитку людини “Україна”. Вони обрали складніший шлях.

Стас Матвієнко заснував свій стартап у компанії своєї однокурсниці. Їхня ідея ґрунтувалася на рекомендаціях Advice Wallet і була спрямована на створення сервісу знижок. Цей стартап приніс команді членство у бізнес-інкубаторі Happy Farm. Перші інвестиції на проект становили сімдесят тисяч доларів від бізнес-інкубатора. Трохи пізніше цього ж року комана змогли залучити ще двадцять п’ять тисяч інвестицій. Фонд Imperious Group оцінили стартап у два з половиною мільйони доларів США. І також стали одним із інвесторів стартапу.

Спершу сервіс почав діяти на території України. Це був тестовый запуск платформы. Після запуску буде здійснено і в Європейських країнах.

Павло Матвієнко не відстає від свого старшого брата – близнюка, а також створив свій стартап. Павло назвав стартап Chooos. Це онлайн – платформа для проведення електронної комерції. Платформа надає користувачам товари, які були підібрані на основі їхніх минулих покупок та аналізу їхніх соціальних мереж.

Перша інвестиція Chooos складала триста п’ятдесят тисяч доларів.

Брати Матвієнко проживали у Миколаєві лише період свого дитинства. Але їх все одно вважають найвідомішими миколаївськими стартаперами, які вписали свої імена у світову історію інноваційних бізнес-ідей.

Стартап для дітей

Cubomania – це стартап, створений для благополуччя миколаївських дітей.

До команди творців інтерактивних кубів увійшли представники Чорноморського національного університету імені Петра Могили (ЧНУ) – одного з провідних вишів Миколаєва. ЧНУ – один із наймолодших університетів в Україні. У Миколаєві він з’явився на місці Миколаївської портової ремісничої школи. Університет надає абітурієнтам можливість здобути класичну освіту за всіма можливими напрямами. А нещодавно у ЧНУ з’явився медичний факультет із повним переліком медичних спеціальностей.

Миколаївський стартап виграв головний приз на конкурсі Vernadsky challenge. Проходив конкурс у місті Дніпро, і Cubomania змогла обійти всіх своїх конкурентів. В результаті перемоги стартап отримав вісімсот тисяч гривень як першу інвестицію.

Крім фінансової винагороди, розробники стартапу отримали й іншу підтримку проекту: експертну підтримку, доступ до технічних баз.

Щорічно у Миколаєві народжується до двох тисяч немовлят. Через проблемні пологи, або наступні хвороби, у дитини можуть виникнути проблеми з розвитком. Гальмування на одному з етапів може призвести до розвитку інших хвороб та появи відхилень. Для цього були розроблені інтерактивні куби. Вони створені, щоб допомагати дітям розвиватися, пізнавати навколишній світ, стимулювати їх розвиток.

Comments

.,.,.,.